Hasznos tudnivalók

Fizetési módok

Webshopunkban vásárlóink három fizetési mód közül választhatnak tetszésük szerint.

  • Online bankkártyás fizetés (Simple Pay): A megrendelt termékek ellenértékét a megrendelés során azonnal, bankkártyával is kifizetheted a Simple Pay biztonságos fizetési felületén keresztül. A biztonságos bankkártyás fizetést az OTP Mobil Kft. szavatolja. Elfogadott bankkártyák: MasterCard, VISA, internetes használatra alkalmas webkártya.
  • Online bankkártyás fizetés (Barion): Választásod szerint megrendelésed ellenértékét online bankkártyás fizetés útján a Barion biztonságos fizetési megoldásával is kiegyenlítheted. Az online bankkártyás fizetések ez esetben a Barion saját rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció a Barion fizetési felületén. Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámot egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég megadniod az e-mail címed és jelszavad a Barion fizetési felületén. A Barion fizetés során elérhető az Apple Pay és Google Pay fizetési lehetőség is.
  • Fizetés az áru átvételekor (utánvét): Utánvétes fizetés esetén a megrendelt termékek ellenértéke a csomag átvételekor a futárnak fizetendő. A futárszolgálatnak az átvételkor készpénzben és bankkártyával is lehet fizetni.

Házhozszállítás

Webshopunkban történő megrendelésének átvétele minden esetben futárszolgálattal történő házhozszállítással történik. A házhozszállítás kizárólag Magyarország területén belül elérhető.

A házhozszállítás 12 990 Ft felett ingyenes, amelyet a GLS futárszolgálat teljesít.

Szállítási díjak:

12 990 Ft feletti rendelés esetén – ingyenes
10 990 Ft – 12 990 Ft közötti rendelés esetén:

GLS 790 Ft

MPL  1290 Ft

10 990 Ft alatti rendelés esetén

GLS 1590 Ft

MPL 2490 Ft

A kiszállítás várható ideje: 1-3 munkanap. Akciós időszakokban a megnövekedett rendelésszám miatt a kiszállítási idő megnövekedhet.

A weboldalon a minimum rendelési érték bruttó 6.000 Ft (a szállítási költség beleszámolása nélkül).

GLS Futárszolgálat – megbízható logisztikai partnerünk

A csomagok nyomon követésére a csomagszám megadásával a https://gls-group.eu/HU/hu/home weboldalon van lehetőség.

További információkért kérjük, nézd meg Partnerünk házhozszállítási tájékoztatóját.

Annak érdekében, hogy a kiszállítás még kényelmesebb legyen, a GLS futárszolgálat az alábbi prémium szolgáltatásokat biztosítja webshopunk vásárlóinak:

  • Háromszoros kézbesítési kísérlet;
  • 3 órás kiszállítási időablak biztosítása;
  • Sikertelen kézbesítés esetén garantált másnapi kézbesítési kísérlet

Magyar Posta Logisztika

Az MPL csomag küldeményeket két egymást követő munkanap kíséreli meg kézbesíteni a szolgáltató 08:00 és 17:00 óra között. Amennyiben sikertelen mindkét kézbesítés, ezt követően a postán veheti át a csomagot a feladó által megjelölt 5 vagy 10 munkanapos őrzési időn belül.

A csomagok nyomonkövetése az alábbi linken érhető el csomagszám alapján.

https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal

A kiszállítás pontos napjáról a szolgáltató e-mailben küld tájékozatást.

Vis major esetén (ideértve a rendkívüli, kiszámíthatatlan, elkerülhetetlen és nem szándékosan okozott eseményeket, a kiszámíthatatlan időjárást, a váratlan ugrást a megrendelések számában vagy az információs rendszer meghibásodását) a Fressnapf nem vonható felelősségre a késedelmes szállításért. Valamint a csomagküldő cégek leterheltsége miatt előforduló esetleges csúszásokért nem tudunk felelősséget vállalni.

Csomagpontok

A FOXPOST egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi mód. Kérd megrendelésed bármely FOXPOST csomagautomatába és nem kell egész nap a futárra várnod. Az országos, folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek. Amint megérkezik a csomagod, a FOXPOST sms-ben küld értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheted.
Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni.
A csomagméretekről és súlyhatárról a Foxpost oldalán tájékozódhatsz: https://foxpost.hu/ *
*A maximális csomagméretet illetve súlyt meghaladó rendelések sajnos nem kerülnek kézbesítésre. Kérjük amennyiben nem vagy biztos abban, hogy rendelésed elfér egy csomagautomatában, válaszd a házhozszállítást.


A weboldalon a minimum rendelési érték bruttó 6.000 Ft (a szállítási költség beleszámolása nélkül).

Országosan több, mint 400 településen több, mint 1000 GLS CsomagPont vár.
A GLS SMS-ben és/vagy e-mailen értesítést küld, amikor megérkezett a csomagod a kiválasztott GLS CsomagPontba. A csomagot az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanapon belül veheted át csomagszámmal és érvényes személyi okmány felmutatásával.
A GLS CsomagPont üzleteinek nagy része hosszú nyitvatartással áll rendelkezésre, így munkaidő után, akár szombaton is kényelmesen átveheted csomagodat. Az utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, valamint számos üzletben bankkártyával is fizethetsz. Az erre vonatkozó információkat kérjük, keresd a GLS CsomagPont térképes keresőben.

A csomagméretekről és súlyhatárról a GLS oldalán tájékozódhatsz: https://gls-group.eu/HU/hu/gls-csomagpont/hasznos-tudnivalok

A weboldalon a minimum rendelési érték bruttó 6.000 Ft (a szállítási költség beleszámolása nélkül).

Termék visszaküldés

14 nap áll rendelkezésedre, hogy indokolás nélkül elállj az online rendelésedtől és visszajuttasd a terméket.

Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Te vagy az általad megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméke(ke)t átveszi. Az elállási jogot a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatod.

A fentieknek megfelelő elállási szándék esetén kérjük, hogy egyértelmű nyilatkozatodat a Fressnapf Hungária Kft. részére postán ajánlott küldeményként, vagy a webshop@fressnapf.hu e-mail címre elektronikus levél formájában jelezd.

Elállásra a rendelés feldolgozás megkezdése előtt van lehetőség a Profilom/Rendelések aloldalon is. Amennyiben a rendelés feldolgozás megkezdődött, ez az opció már nem jelenik meg ezen a felületen és nincs lehetőség a folyamat megállítására, csak esetlegesen a csomag át nem vételére.

Elállás esetén a Fressnapf Hungária Kft. gondoskodik a megvásárolt termék(ek) haladéktalan, de legkésőbb az elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belüli, futárral történő elszállításáról.

Elállás esetén Téged kizárólag a Fressnapf által megszervezett visszaszállítás közvetlen költsége terhel. Hibás teljesítés (minőségi hibás, sérült termék szállítása) esetén a Fressnapf átvállalja a termék visszaküldésével járó szállítási költséget.

Elállási igény esetén kérjük, töltsd ki az alábbi nyilatkozatot, majd küldd el a webshop@fressnapf.hu e-mail címre.

További információkat az Elállási feltételekről Általános Szerződési Feltételeinkben találhatsz.